Ласкаво просимо    Welcome    Willkommen    Est le bienvenue    Wita

П`ятниця, 19.04.2024, 09:38

Львівська  лінгвістична  гімназія


FAMILIA UNA SUMUS       МИ - ЄДИНА РОДИНА

Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід |Вхід
Ви увійшли як Гість |Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Радіо з Криївки
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
mini-chat



Музика Ірина Андріївна

практичний  психолог

Кредо:
Хочеш бути
щасливим,
то будь ним.



















Рік у рік ми змінюємось, так само як і ті, кого ми любимо. Якщо змінюючись, ми продовжуємо любити людину, що змінилася — це щастя.
Сомерсет Моем


ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

    
     Організовує:

- психологічне діагностування учнів школи;
- сталу систему психологічної освіти вчителів;
- проведення психолого-корекційної роботи з учнями;
- допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій, консультує з питань психологічних аспектів розвитку, навчання, виховання учнів;
- просвітницьку роботу для батьків, приймає батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу;
- психолого-педагогічну діагностику готовності дитини до навчання в період її переходу з однієї вікової групи до іншої, допомагає у виборі навчального закладу згідно з рівнем психічного розвитку дитини;
- психологічну експертизу і психолого-педагогічну корекцію девіантної поведінки неповнолітніх.
     Сприяє:
пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей;
- вибору підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готує учнів до свідомого життя;
- формуванню психологічної культури вихованців, учнів, педагогів, батьків;
- здійсненню превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків;
- забезпеченню здоров’я і безпеки довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту;
- підвищенню свого кваліфікаційного рівня.
     Бере участь:
- в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку;
- в роботі педагогічної ради, підготовці та проведенні атестації педагогічних працівників школи, проведенні семінарів та засідань методичних об’єднань;
- у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного процесу;
- у формуванні та комплектуванні груп і класів дітей і учнів за індивідуальними показниками з метою диференційованого навчання та виховання;
- в роботі комісії з питань соціально-правового захисту дітей;
- в проходженні періодичного безкоштовного медичного обстеження.
     Має право на:
- самостійний вибір пріоритетних напрямів роботи, співвідношення різних видів робіт з огляду на потреби школи;
- спеціальний кабінет, забезпечений методичним, матеріальним обладнанням;
- захист професійної честі й гідності;
- ознайомлення зі скаргами та іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;
- захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;
- конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом;
- підвищення кваліфікації;
- проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
     Контролює:
- перехідні, переломні, кризові моменти у фізичному і психічному розвитку дітей та підлітків.
     Розробляє:
- річний, тижневий план роботи, затверджений директором і узгоджений з Центром практичної психології та соціальної роботи.
- впроваджує розвивальні, корекційні програми навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових особливостей різних категорій.
     Забезпечує:
- своєчасне складання встановленої звітної документації;
- зв'язки школи із іншими закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності з питань розвитку учнів;
- своєчасне подання директору школи і до центру професійного підпорядкування річний звіту про свою роботу.
     Керується:
- у своїй діяльності Законами України з питань освіти. Положенням про психологічну службу в системі освіти України, наказами органів управління освітою всіх рівнів;
     Отримує:
- від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється під розписку з відповідними документами.
     Погоджує:
- свою роботу з директором школи.
- професійно підпорядкований психологічному центру міста, області

Семінар – практикум для класних керівників: «Я – творча особистість»

Мета: навчити класних керівників розвивати в учнях творчу особистість, створювати відповідне середовище впливу на творчість, визначати роль гри в розвитку особистості, розкривати обдарованість й таланти учнів.
Форма проведення: інтерактивний ігровий семінар.
Матеріали: мультимедійне обладнання, аркуші А – 4, ручки, олівці, ватмани, листки з уривками творів.
За день до семінару, учасникам роздається роздатковий матеріал, щоб вони могли ознайомитися з основними поняттями.
ХІД ЗАХОДУ:
У даному проекті ви ознайомитесь:
  • Як створити середовище, яке б сприяло розвитку творчих здібностей;
  • Як можна стимулювати творчість;
  • Розвиток творчих здібностей школярів засобами гри.

Читати далі »  /psiholog/ja_tvorcha_osobistist.docx






Музика Ірина Андріївна
Погода
Новини - Світ
Новини освіти
Copyright  LLG © 2024