Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Музика Ірина Андріївна практичний психолог
Кредо: Хочеш бути щасливим, то будь ним.
|
|
Рік у рік ми змінюємось, так само як і ті, кого ми любимо. Якщо змінюючись, ми продовжуємо любити людину, що змінилася — це щастя.
Сомерсет Моем
|
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА Організовує:
- психологічне діагностування учнів школи; - сталу систему психологічної освіти вчителів; - проведення психолого-корекційної роботи з учнями; - допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій, консультує з питань психологічних аспектів розвитку, навчання, виховання учнів; - просвітницьку роботу для батьків, приймає батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу; - психолого-педагогічну діагностику готовності дитини до навчання в період її переходу з однієї вікової групи до іншої, допомагає у виборі навчального закладу згідно з рівнем психічного розвитку дитини; - психологічну експертизу і психолого-педагогічну корекцію девіантної поведінки неповнолітніх.
Сприяє:
пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей; - вибору підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готує учнів до свідомого життя; - формуванню психологічної культури вихованців, учнів, педагогів, батьків; - здійсненню превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків; - забезпеченню здоров’я і безпеки довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту; - підвищенню свого кваліфікаційного рівня.
Бере участь:
- в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку; - в роботі педагогічної ради, підготовці та проведенні атестації педагогічних працівників школи, проведенні семінарів та засідань методичних об’єднань; - у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного процесу; - у формуванні та комплектуванні груп і класів дітей і учнів за індивідуальними показниками з метою диференційованого навчання та виховання; - в роботі комісії з питань соціально-правового захисту дітей; - в проходженні періодичного безкоштовного медичного обстеження.
Має право на:
- самостійний вибір пріоритетних напрямів роботи, співвідношення різних видів робіт з огляду на потреби школи; - спеціальний кабінет, забезпечений методичним, матеріальним обладнанням; - захист професійної честі й гідності; - ознайомлення зі скаргами та іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень; - захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики; - конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом; - підвищення кваліфікації; - проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
Контролює:
- перехідні, переломні, кризові моменти у фізичному і психічному розвитку дітей та підлітків.
Розробляє:
- річний, тижневий план роботи, затверджений директором і узгоджений з Центром практичної психології та соціальної роботи. - впроваджує розвивальні, корекційні програми навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових особливостей різних категорій.
Забезпечує:
- своєчасне складання встановленої звітної документації; - зв'язки школи із іншими закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності з питань розвитку учнів; - своєчасне подання директору школи і до центру професійного підпорядкування річний звіту про свою роботу.
Керується:
- у своїй діяльності Законами України з питань освіти. Положенням про психологічну службу в системі освіти України, наказами органів управління освітою всіх рівнів;
Отримує:
- від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється під розписку з відповідними документами.
Погоджує:
- свою роботу з директором школи. - професійно підпорядкований психологічному центру міста, області
Семінар – практикум для класних керівників: «Я – творча особистість»
Мета: навчити класних керівників розвивати в учнях творчу особистість, створювати відповідне середовище впливу на творчість, визначати роль гри в розвитку особистості, розкривати обдарованість й таланти учнів. Форма проведення: інтерактивний ігровий семінар. Матеріали: мультимедійне обладнання, аркуші А – 4, ручки, олівці, ватмани, листки з уривками творів. За день до семінару, учасникам роздається роздатковий матеріал, щоб вони могли ознайомитися з основними поняттями. ХІД ЗАХОДУ: У даному проекті ви ознайомитесь:
- Як створити середовище, яке б сприяло розвитку творчих здібностей;
- Як можна стимулювати творчість;
- Розвиток творчих здібностей школярів засобами гри.
Читати далі » /psiholog/ja_tvorcha_osobistist.docx
|
|
Погода |
|
°C
|
|
Тиск мм рт.ст.
Вологість%
Вітер, м/с
|
|
°C
|
|
Тиск мм рт.ст.
Вологість%
Вітер, м/с
|
|
°C
|
|
Тиск мм рт.ст.
Вологість%
Вітер, м/с
|
|
°C
|
|
Тиск мм рт.ст.
Вологість%
Вітер, м/с
|
|
|
|