Кодекс честі
КОДЕКС ЧЕСТІ – це встановлені норми поведінки, порушуючи які, людина втрачає власну гідність і занепадає в очах інших людей. Мірилом честі є загальнолюдські цінності: наполеглива праця, відповідальність за власні вчинки.
Наша родина – це колектив учителів, гімназистів, твоїх батьків та обслуговуючого персоналу. Усіх нас об`єднує одна мета – створення міцної, незалежної, заможної держави – України.
Наша гімназія дає тобі змогу використати свої можливості. Бути гідним цієї честі і виправдати сподівання вчителів і батьків.
Твоє ім`я назавжди залишиться в історії гімназії.
Твої перемоги в житті – це перемоги гімназії.
Твої прорахунки – це прорахунки гімназії. Пам`ятай про це! Постійно працюй над своїм фізичним та духовним удосконаленням. Вивчай і поважай звичаї та традиції свого народу. Здобутими знаннями та гідною поведінкою скріплюй міць нашої держави, дбай про її майбутнє. Рушійною силою нашої країни є народ, частиною якого є ти – людина, особистість, гімназист.
Бережи свою честь і честь гімназії.
КОДЕКС ЧЕСТІ ГІМНАЗИСТА
Львівська лінгвістична гімназія - навчальний заклад нового типу, створений шляхом реорганізації середньої спеціалізованої загальноосвітньої школи № 4 м. Львова, яка добре відома в місті і за його межами своїми випускниками - людьми, що відзначаються високими моральними якостями та найвищим рівнем професійності.
За час існування школа створила добрі традиції, свій імідж. Звання учня цієї школи зобов'язує до певного стилю життя, дотримання християнських засад та відповідних поведінкових норм, високого рівня освіти та культури.
Тому вважаємо, що гімназист Львівської лінгвістичної гімназії - це той, хто дотримується наступних принципів:
· має високі моральні якості; ніколи не принизить честі та гідності іншої людини (особливо молодшої чи слабшої від себе) та не дозволить це зробити іншому;
· постійно докладає зусилля для саморозвитку, удосконалення себе, як особистості із глибоким християнським світоглядом; в цьому вбачає запоруку свого життєвого успіху;
· здобуття високого рівня знань вважає одним із головних своїх обов'язків; розвиває в собі творчу ініціативу, активний у науково-пізнавальній та практичній діяльності;
· доброзичливий і товариський, допоможе другові, однокласникові порадою чи конкретною справою;
· дбає про збереження шкільного та власного майна, не дозволить іншим нищити його;
· співпрацює з органами учнівського самоврядування у справі вдосконалення форм навчання та організації цікавого та змістовного дозвілля;
· дбає як про власну безпеку життя та здоров'я, так і своїх близьких та товаришів; не допускає шкідливих звичок.
· трактує здоров'я кожного, як національну цінність.
Є школи, у яких цінується Слово - і це добре!
Є школи, у яких цінується Діло - і це добре!
Є школи, у яких цінується Особистість - ми за цю школу!
• Ми за культ Знань, але він не може перекривати культ Совісті.
• У кожного вчителя свій предмет. Але наш спільний, основний предмет - Моральність. Наше завдання - формувати морально здорову особистість.
• Наші благородні правила - пошана і довіра до дітей, довіра і пошана до вчителя. Діти не повинні чути: вчитель завжди правий; діти повинні бачити: вчитель завжди правий.
• Школу врятує Інтелігентність. Інтелігентність - це творчий інтелект вчителя, висока моральність.
• Ми за Творчість. Творчими можуть бути всі, окрім лінивих.
• Пам'ятай основний принцип педагогіки Марії Монтессорі: не просто констатуй: "Учень нічого не знає", а "допоможи йому зробити це самому".
• Пам'ятай про закон життя, який був в дитячому будинку Януша Корчака: "Що б не сталося, винувату дитину можна або зрозуміти, або виправдати, або пробачити".
• Пам'ятай: найцікавіше в школі - це діти, найважче - їх батьки.